Dvanáct cen od spokojených zákazníků

15. 12 2011 | Ceny, o nichž rozhodují spokojení zákazníci a uděluje ji o. s. Sdružení českých spotřebitelů (SČS), byly předány na ústeckém hejtmanství v úterý 22. 11. Dvanáct nositelů Ceny je z pěti okresů kraje.

Z několika desítek nominovaných, kteří dostali hlasy a návrhy od spokojených zákazníků z Ústeckého kraje, vybrala odborná komise dvanáctku nejlepších. Slavnostního dekorování vítězů byl přítomen v zastoupení hejtmanky Jany Vaňhové, jež poskytla záštitu a finančně akci Ústecký kraj také podpořil, člen krajské rady Petr Jakubec. Před oceněné předstoupili také předseda sociálního výboru krajského zastupitelstva Petr Husák (zároveň předseda komise) a ředitel SČS Libor Novák.

Jak zdůraznil v úvodu setkání Petr Jakubec, Cena spokojeného zákazníka od Sdružení českých spotřebitelů se uděluje v našem kraji již po jedenácté a právě Ústecký kraj byl pilotním regionem „ceny“; dnes je do soutěže zapojeno šest krajů ČR. Ti nejlepší prodejci a poskytovatelé nejrůznějších služeb získávají certifikát kvalitního prodeje a vzorných služeb. Až do konce roku 2013 mohou vyvěsit ve svých obchodech či provozovnách zmíněný certifikát a logo Ceny. Obojí prokazuje vysokou úroveň prodeje, kvalitní, odborné a ochotné služby, srozumitelně deklarovanou jakost a spolehlivost zboží a výrobků a nakonec i příjemné prostředí.

Dvanáct čerstvých nositelů Ceny Spokojený zákazník Ústeckého kraje (bez dalšího určení pořadí):

* Petr Hladík - Jízdní kola, opravy a prodej, Děčín (vysoká kvalita poskytovaných služeb a široký sortiment);
* BALAX s. r. o., Teplice, velko i maloobchod s barvami, laky a stavebním materiálem (vysoce odborná obsluha, ochota a široký výběr zboží);
* Čečrle – Střecha s.r.o., Proboštov, stavební klempířství (profesionální přístup, kvalitní služby a vysoká odbornost);
* Jiří Zajíček – UŠÁK, Dubí, silniční a odtahová služba (s vysokou odborností, rychlými a spolehlivými službami);
* Tomáš Klíma, Teplice, opravy elektromotorů (s velmi odborným a profesionálním přístupem k zákazníkům);
* Jaroslava Lindová, prodej květin, Ústí n.L.- Severní Terasa (vysoce kvalitní a příjemná obsluha, čistota, pořádek);
* ELEKTROŠROT a. s., nakládání s odpady, Teplice (vzorné služby, odborné postupy, příjemná obsluha);
* Pekárna Chabařovice s. r. o. –pekařství (velice příjemná obsluha, čistota a pořádek);
* Kadeřnictví Eva, Litvínov (kadeřnické služby poskytované s vysokou odborností, vstřícností a ochotou);
* František Vrhel – DRACO, Ústí n. L. -instalace alarmů, bezpečnostních fólií a autoalarmů (široký rozsah služeb, důraz na kvalitu, ochota);
* Jiří Hořák – Restaurace Křižanov, Hrob –hostinská činnost (příjemná obsluha, vstřícnost, čistota, pohoda a pořádek);
* Pekařství u Stolínů v. o. s. –pekařství, Louny (ochotná obsluha, čisté prostředí, kvalita).